Iedere medewerker krijgt ondersteuning

Wanneer je zelf niet de beschikking hebt over een IT afdeling of medewerker met deze expertise, dan kunnen wij deze rol vervullen voor je VDC. Met VDC Gebruikerssupport krijgt iedere medewerker de mogelijkheid om te bellen naar Wizzbit en de problemen voor te leggen. Je hoeft dus intern niet meer de eerste-lijns problemen af te handelen, maar kan je je volledig focussen op de bedrijfsvoering. Gewenst kunnen wij ook de support inrichten volgens een eigen ISO gecertificeerde methode.

Van basis tot premium

De gebruikers van je organisatie kunnen support krijgen op verschillende niveaus en met verschillende gradaties. We kunnen werken via een strikt handboek en maatregelen, of juist laagdrempelig zonder veel poes-pas. Door deze flexibiliteit is niet enkel het virtuele datacenter flexibel, maar ook de support in te richten naar de gewenste behoefte. Support; tailer-made!

VDC Enduser Basis

  • Support op omgeving met RDS of VDI

  • Lokale hardware

  • Lokale software

  • VPN Support

  • MFA Support

  • Bereikbaar binnen kantoortijden

  • Wijzigingen of upgrades

  • Support mogelijk voor iedere medewerker

  • Support tijdens kantooruren (9.00 tot 18.00 uur)

  • 2 uur support inbegrepen

  • Storingsdienst (24/7 Support)

VDC Enduser Advanced

  • Support op omgeving met RDS of VDI

  • Lokale hardware

  • Lokale software

  • VPN Support

  • MFA Support

  • Bereikbaar binnen kantoortijden

  • Wijzigingen of upgrades

  • Support mogelijk voor iedere medewerker

  • Support tijdens kantooruren (9.00 tot 18.00 uur)

  • 3 uur support inbegrepen

  • Storingsdienst (24/7 Support)

Benieuwd naar de kosten?

Een Virtual Datacenter brengt uiteraard kosten met zich mee. Om je een indicatie hiervan te geven hebben wij een calculator ontwikkeld.

Kostenindicatie maken