Call Recording

Er zijn vele manieren om met klanten te communiceren en telefonisch contact is daarvan één van de belangrijkste. Het maakt niet heel veel uit wat de aard van het contact is; een vraag, een klacht of een verkoop, het persoonlijke contact zorgt ervoor dat de boodschap veel beter bij de ontvanger aankomt.

De kwaliteit van de gesprekken is daarbij een hele belangrijke factor; hoe hoger de kwaliteit, hoe efficiënter het gesprek is. Om een zo hoog mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, moeten medewerkers weten wat er goed gaat en niet. Wij bieden verschillende hulpmiddelen hiervoor aan op ons VoIP platform.

HIP Recorder is een clouddienst waarmee organisaties gesprekken opnemen, opslaan, analyseren en afspelen via de gebruikersportal en de HIP Recorder app. De recording service is gekoppeld aan de hosted telefooncentrale. Hierdoor zijn er geen extra voorzieningen nodig op de klantlocatie. In combinatie met Vast-mobiel integratie maakt HIP Call Recorder het bovendien mogelijk om mobiele gesprekken op te nemen.

Call recording is de meest gevraagde service voor MKB organisaties. 37% van de MKB’ers vindt het een belangrijk groeigebied waarop IT en telecomorganisaties moeten inspelen.

Gespreksopnames zijn niet te downloaden, maar uitsluitend toegankelijk via een streaming service. De streaming service maakt het mogelijk om opnames tijdelijk op een veilige manier te delen met derden, zodat wordt voldaan aan de AVG-wetgeving.

Daarnaast biedt HIP Recorder diensten voor individuele call recording: HIP Recorder Playback. Playback werkt met de mobiele HIP Recorder app, die de gebruiker na ieder gesprek via een pushbericht de mogelijkheid biedt het gesprek op te slaan.

• Controle bij individuele gebruiker via app
• HIP Recorder app en Portal
• Gebruiker kiest na gesprek voor wel of niet bewaren
• Ideaal voor Vast-mobiel integratie

Stabiel en 24/7 bereikbaar

Wil je meer informatie of weten welke telefonie-oplossing het beste bij jouw bedrijf past? Neem dan contact met ons op:

info@wizzbit.nl 070-394 32 00

Prijzen Call recording

De prijzen voor Call recording zijn gebaseerd op de lengte van de bewaartermijn. Hoe lang gesprekken bewaard moeten blijven is per bedrijf verschillen en dus zijn er ook een aantal opties:

HIP Recorder Call Recording

90 dagen
€5,- per user per maand

HIP Recorder Call Recording

365 dagen
€10,- per user per maand

HIP Recorder Call Recording

7 jaar max. 1000 minuten
€15,- per maand

HIP Recorder Call Recording

7 jaar max. 3500 minuten
€17,50 per maand

Houd er rekening mee dat een bedrijf in het kader van de AVG de bewaartermijn moet kunnen verdedigen. Ga dus niet automatisch voor de langste optie.

Thuiswerken

Een van de grootste nadelen van thuiswerken was het niet kunnen bellen met het nummer van de zaak. Dat is verleden tijd! Je kan thuis nu met je interne nummer van de zaak bellen.

Vaste telefonie

Voor veel bedrijven is een telefoon op elk bureau nog steeds een vereiste. Met vaste telefonie van Wizzbit zorgen wij voor de variant die het beste bij je past.

Mobiele telefonie

Een mobiele telefoon is voor veel een pré. Met onbeperkt bellen en sms’en naar Nederlandse nummers, heb je met Wizzbit’s mobiele abonnement geen verrassingen achteraf.

Wie gingen je voor: