werkenbij. julliedomein.nl
Veel organisaties zoeken personeel. De websites van bedrijven staan vol met vacatures. Het nadeel van al deze vacatures op de bedrijfswebsite is dat er weinig mogelijkheden zijn om werkzoekenden gericht te informeren. Hierdoor zie je vandaag de dag steeds meer “werkenbij” websites. Een losstaand en gericht communicatiemiddel voor de arbeidsmarkt.
Waarom een werkenbij website?
Een goede werkenbij website verteld het verhaal van de organisatie met dezelfde kernwaarden als op de bedrijfswebsite, alleen is de werkenbij website speciaal gericht aan potentiële kandidaten. Strategiebepaling is hierdoor bij het ontwikkelen van een goede werkenbij net zo belangrijk als iedere andere website. Je wilt immers een andere doelgroep aanspreken. Welke keuze je ook maakt, het belangrijkste is dat er goed over is nagedacht.
Hoe komt mijn werkenbij website er uit te zien?
Een werkenbij website heeft qua look-and-feel aansluiting bij de bedrijfswebsite. We willen niet een teveel afwijkend concept neerzetten, omdat het elkaar toch kracht bij zet. We gebruiken dan bijvoorbeeld ook gewoon de huisstijl-elementen van de organisatie. Hiervan ontwikkelen we een basisomgeving waar vacatures in geplaatst kunnen worden en bijvoorbeeld kan worden gefilterd op de verschillende type vacatures. Deze basis kunnen we vervolgens naar wens uitbreiden.

Project uitgevoerd door:
Peter Rog
Beheerder